Overskrift:
Instruktionsvideoer som støtte i den praktiske undervisning.
Kontekst og læringsteoretisk problemstilling.
Få skrevet en beskrivelse af problemet.
faget er grundstenen for deres vidre færden på uddannelsen
Problemstilling:
Hvordan samler jeg op på niveau forskellene blandt de elever der falder bagud, er udeblevende eller har berøringsangst.
Få skrevet en beskrivelse af problemet.
faget er grundstenen for deres vidre færden på uddannelsen
Problemstilling:
Hvordan samler jeg op på niveau forskellene blandt de elever der falder bagud, er udeblevende eller har berøringsangst.
Valg af læringsteori:
kolb´s læringscirkel, Micro læring
kolb´s læringscirkel, Micro læring
Valg af didaktisk model:
Indre og ydre differentiering, klafki
Indre og ydre differentiering, klafki
Valg af teknologi:
in-class flipped classroom. rød, gul grøn QR koder karin s
Evaluering: har eleven lært det de skal? det skal blive deres læringsmiljø og være med til at skabe det selv.
in-class flipped classroom. rød, gul grøn QR koder karin s
Evaluering: har eleven lært det de skal? det skal blive deres læringsmiljø og være med til at skabe det selv.
Anvendt litteratur:
anvend APA
karin
Klafki ,Wolfgang: Dannelsesteori og didaktik – nye studier. Klim, 2003
illeris
anvend APA
karin
Klafki ,Wolfgang: Dannelsesteori og didaktik – nye studier. Klim, 2003
illeris
Andre kilder:
festool
FTP Next.
https://www.youtube.com/watch?v=gt5YdbRPPuc
https://www.emu.dk/modul/rød-gul-grøn
http://www.qr-koder.dk
festool
FTP Next.
https://www.youtube.com/watch?v=gt5YdbRPPuc
https://www.emu.dk/modul/rød-gul-grøn
http://www.qr-koder.dk
Ingen kommentarer:
Send en kommentar